12 Temmuz 2023 Çarşamba

Aramızda bir şey

Bir şey var aramızda,

Seni susturan, 

Beni sana susatan, 

Sen bir konuşsan,

Bende çağlayacak olan,

Sana bir harf, 

Bana bir damla suyu vermeyen,

Sustukça çoğalan çoğaldıkça çağlayan.  

Aramızda bir şey var

Senle beni birbirine bağlayan 

Adın aklıma gelir gelmez 

Nil’i yatağından taşıran 

Sahra’nın ortasında güller açtıran 

Bir kelebek kanat çırpsa 

İçimde fırtınalar koparan. 

Var bir şey aramızda 

Senin susmandan

Benim sana susamamdan muzdarip

Bütün edebi sanatları kendine hayran kılan 

Belirtili ve belirtisiz nesnelerin toplamından daha naif 

Başına ve sonuna gelince, 

Bilipte bilemediğim 

Arif’in tecahül’ünden daha da öte

Güneşin kızıllığı mıdır tenimi yakan

Yoksa kar mı yağmış saçlarıma neden. 

Bir şey var aramızda belli artık

Senin susmandan,

Benim Nil’e susamamdan…

 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder